Ilmainen toimitus & 30 päivän harkinta-aika
Kärry
Ostoskorisi on tyhjä

Klarna-tilaukset

Minulla on ollut ongelma tilaukseni kanssa.

Jos olet tehnyt tilauksen Klarnan kautta ja sinulla on ollut ongelmia tilauksesi kanssa tai haluat palauttaa tuotteesi, ota ensin yhteyttä osoitteeseen info@zula.fi.

*Asiakkaan keskimääräinen odotusaika on 4x nopeampi, kun hän ottaa meihin suoraan yhteyttä sen sijaan, että hän konsultoisi Klarna-sovellusta!

Tilaukseni on viivästynyt, mutta minun on maksettava Klarna.

Voit helposti lykätä maksua Klarna-sovelluksen kautta. Seuraa näitä ohjeita:

  1. Napsauta ''Maksa'' tilauksen alareunassa.
  2. Napsauta ''Pidennä maksuaikaa''.
  3. Klikkaa ''Vahvista''.
  4. Maksuaikaasi on nyt pidennetty 10 päivällä!
  5. Pidennyksen jälkeen ota meihin yhteyttä osoitteeseen info@zula.fi.

Haluan palauttaa tilaukseni.

Voit palauttaa tilauksen helposti ottamalla meihin yhteyttä osoitteeseen info@zula.fi, ja lähetämme sinulle palautusohjeet sähköpostitse 24 tunnin kuluessa.

Olen tyytymätön laatuun.

Sopivaa ratkaisua varten ota yhteyttä info@zula.fi ja teemme kaikkemme hyvittääksemme sinulle rahasi.

Tuotteet puuttuvat tai ovat vahingoittuneet.

Ota meihin yhteyttä osoitteeseen info@zula.fi ja ilmoita, mitkä tuotteet puuttuvat tai ovat vahingoittuneet. Tämän jälkeen lähetämme välittömästi uuden tai hyvitämme kyseisen tuotteen ostohinnan.

Yrityksen tiedot:

  • Yrityksen nimi: Zula Helsinki
  • Osoite: 63/66 Hatton Garden,
    Fifth Floor, Suite 23
  • Postinumero: EC1N 8LE
  • Kaupunki: Lontoo
  • Maa: Yhdistynyt kuningaskunta

Yhteystiedot:

  • Sähköposti: info@zula.fi
  • Puhelin: +44 7389 643509
  • Reaktioaika: 12 tuntia (arkipäivisin).

    Klarna-tilaukset