Klarna-tilaukset
Minulla on ollut ongelma tilaukseni kanssa.
Jos olet tehnyt tilauksen Klarnan kautta ja sinulla on ollut ongelmia tilauksesi kanssa tai haluat palauttaa tuotteesi, ota ensin yhteyttä osoitteeseen info@zula.fi.
*Asiakkaan keskimääräinen odotusaika on 4x nopeampi, kun hän ottaa meihin suoraan yhteyttä sen sijaan, että hän konsultoisi Klarna-sovellusta!
Tilaukseni on viivästynyt, mutta minun on maksettava Klarna.
Voit helposti lykätä maksua Klarna-sovelluksen kautta. Seuraa näitä ohjeita:
- Napsauta ''Maksa'' tilauksen alareunassa.
- Napsauta ''Pidennä maksuaikaa''.
- Klikkaa ''Vahvista''.
- Maksuaikaasi on nyt pidennetty 10 päivällä!
- Pidennyksen jälkeen ota meihin yhteyttä osoitteeseen info@zula.fi.
Haluan palauttaa tilaukseni.
Voit palauttaa tilauksen helposti ottamalla meihin yhteyttä osoitteeseen info@zula.fi, ja lähetämme sinulle palautusohjeet sähköpostitse 24 tunnin kuluessa.
Olen tyytymätön laatuun.
Sopivaa ratkaisua varten ota yhteyttä info@zula.fi ja teemme kaikkemme hyvittääksemme sinulle rahasi.
Tuotteet puuttuvat tai ovat vahingoittuneet.
Ota meihin yhteyttä osoitteeseen info@zula.fi ja ilmoita, mitkä tuotteet puuttuvat tai ovat vahingoittuneet. Tämän jälkeen lähetämme välittömästi uuden tai hyvitämme kyseisen tuotteen ostohinnan.
Yrityksen tiedot:
- Yrityksen nimi: Zula Helsinki
-
Osoite: 63/66 Hatton Garden,
Fifth Floor, Suite 23 - Postinumero: EC1N 8LE
- Kaupunki: Lontoo
- Maa: Yhdistynyt kuningaskunta
Yhteystiedot:
- Sähköposti: info@zula.fi
- Puhelin: +44 7389 643509
- Reaktioaika: 12 tuntia (arkipäivisin).